.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام استاندار گلستان به مناسبت هفته بسيج

استاندار گلستان درپيامي به مناسبت هفته بسيج گفت: درآغاز دهه چهارم انقلاب بسيج به عنوان شجره طيبه خار چشم دشمنان و اميد مستضعفان و آزادگان جامعه است.

به گزارش روابط عمومي استانداري گلستان درپيام مهندس "يحيي محمودزاده" آمده است شجره طيبه بسيج با درايت ، تدبير دورانديشانه و بي نظير حضرت امام خميني (ره) با هدف حفظ و حراست مردمي و نيز خنثي سازي توطئه ها عليه انقلاب اسلامي و اهداف والاي آن کمتر از يک ماه بعد از تسخير لانه جاسوسي آمريکا(انقلاب دوم)، در پنجم آذرماه سال 1358 تشکيل گرديد.

وي افزوده است: به برکت اين دورانديشي، توطئه هاي عظيمي ودر راس همه آنها جنگ تحميلي با حضور و عزم خلل ناپذير مردان و زنان پير و جوان که دل در گرو پير و مراد خويش حضرت امام خميني(ره) و آرمانهاي والاي آن نهاده بودند خنثي گرديد.

در ادامه پيام مي خوانيم: با گذشت سه دهه از پيروزي انقلاب اسلامي و در آغاز دهه چهارم که از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي به دهه عدالت و پيشرفت نامگذاري شده است؛ اين شجره طيبه با وجود تمامي توطئه ها همچنان خار چشم دشمنان اسلام و اميد مستضعفان و آزادگان جهان بوده و هر جا ميداني براي خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و سخن از حق‌طلبي و مبارزه با ظلم و فساد باشد فعال تر از گذشته حضور دارد.

استاندارگلستان افزوده است: در اين برهه حساس از تاريخ انقلاب اسلامي بيش از هر زمان ديگر بايد تفکر بسيج و بسيجي در تمامي عرصه‌هاي جامعه اسلامي بعنوان يک ضرورت انکار ناپذير مورد توجه قرار گرفته و براي حل مسائل و مشکلات موجود با عنايت به ظرفيت ها و استعدادهاي متنوع موجوددر اين بخش ساماندهي و بطور موثر بکارگيري شود.

وي ادامه مي دهد: از اينرو بر تمامي دلسوزان انقلاب اسلامي فرض است تا تحت تدابير حکيمانه مقام معظم رهبري و جانشين خلف امام خميني (ره) در تشکيل"سازمان بسيج مستضعفان انقلاب اسلامي" از اين فرصت بهره برده و با بازخواني اهداف و آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي حول محور ولي امر مسلمين و آگاهي از شرايط جهاني با توجه به تهديدات نرم پيشرو، ضمن شناسايي آسيب‌ها و آفت ‌هاي در کمين انقلاب اسلامي در جهت تقويت هرچه بيشتر نظام مقدس جمهوري اسلامي گام برداريم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.49 seconds.